Kansiossa Monoliitti

Tasaisin väliajoin ilmestyvässä Monoliitti-kolumnissa Miikka Mononen tutkii pelialan ajankohtaisia ilmiöitä, mullistuksia ja vaimeita kaasunpäästöjä.

Monoliitti

Monoliitti: Antío, Kreikka!

Monoliitti palaa kesätauolta. Kuoleman väistämättömyyden voivottelu on kehittäjille nykyään varmasti hankalaa alan standardeiksi nousseiden alfa- ja beeta-vaiheiden ollessa merkityksettömiä markkinointitermejä. Mikä haitta tästä on kuluttajille, ja miten siitä voidaan siirtyä eteenpäin?

Monoliitti

Monoliitti: #FarCry(E)3

E3-messut todistivat tänä vuonna, että AAA-konsolipelien tekeminen kestää noin neljä vuotta. Miksi näin? Far Cry 3 ilmestyi neljä vuotta sitten ja vasta nyt E3 oli täynnä sen klooneja.